marți, 10 mai 2011

Nunta 7 mai 2011, Grand Hotel Dumbrava

La sfarsitul saptamanii trecute am reusit sa-i facem fericiti pe tinerii casatoriti. Un cuplu minunat care a avut parte de flori frumoase. Au mers pe culorile mov-cyclam-roz, si s-au potrivit de minune cu sala.
Buchetul miresei - viu colorat, dar foarte potrivit
Acest buchet cuprinde Freesia, Santini Yoko Ono, Hypericum, Rosa tros, Germini cyclam, Tulipa

Buchetul nasei - culori mai deschise
Freesia, Trandafiri Cool Wather, Santini Yoko Ono, Rosa tros, Hypericum
Buchet domnisoare: Tulipa, Santini Yoko Ono, Hypericum, Tulipa, Chrysanthemum

Perinita pentru verighete

Lumanarea pentru cununia religioasa

Aranjament prezidiu

Aranjament masa invitati

Aranjament biserica

Stalpi prezidiu

Aranjament stalpisori intrare


Aranjament arcada


Tortul decorat cu flori in forma de ghirlanda




Lumanare botez

2 comentarii:

  1. woooow Enikö ce frumusete.....te intreci de fiecare data pe tine insuti!!!
    Esti cea mai tare florareasa!!!
    Te imbratisez si vreau si eu un buchet ca si domnisoarele de onoare......:-))

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti multumesc de nenumarate ori!!!Nu sunt eu cea mai tare; mai am de invatat foarte multe, nu e chiar atat de usor. Te imbratisez si eu!!!Iti ofer buchetul care iti place, cu drag!!!Te astept si la Sibiu sa iti pot oferi unul real :)

    RăspundețiȘtergere