joi, 10 februarie 2011

Botez Sergiu: 6 februarie 2011

Am fost onorati sa facem aranjamentele si lumanarea pentru acest botez. Sergiu, un baietel minunat si scump, iar parintii foarte fericiti: Simona si Lucian. Am fost deasemenea bucurosi ca am participat la acest eveniment. Ii dorim lui Sergiu sa creasca mare si sanatos!!!
                                         
Fresia

Tulipa

Limonium

Germini

Trandafiri avalanche

Aranjamente masa











Lumanare botez





Tortul a fost realizat de d-na Stela, colaboratoarea noastra de pe str. Livezii

 

4 comentarii:

  1. Freziiiii,preferatele mele...lalele....minunate!!!Enikö,daca vreodata merg la Sibiu intru la tine in florarie si nu mai ies de acolo o noapte.....sa-mi umplu plamani cu parfumul de acolo!!!!Superba treaba ca si intodeauna!!!Felicitari scumpa mea!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu drag te astept!!!Oricand ai drum sa nu eziti sa ne vizitezi!!!Poate te voi servi si cu ceva bun :)Multumesc pentru aprecieri!!!Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  3. HI ENIKO :)

    I love freesia. what would the world be without flowers? hope you have a great week.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hello Christina!I'm glade to hear about you!!!I love fresia too, but my favorite flower: the tulip. Yes we love flowers!!!Have a great week you too!!!

    RăspundețiȘtergere