luni, 18 octombrie 2010

Simona si Attila, 9 octombrie 2010

In luna octombrie am mai participat la o nunta frumoasa. Este vorba despre nunta Simona si Attila. Ei au ales sa-si uneasca sufletele intr-o zi de toamna. Au avut parte de o nunta foarte frumoasa si eleganta. Si noi ne-am distrat foarte bine la petrecere. Va dorim "Casa de piatra", sa fiti fericiti si sa aveti parte de copii sanatosi si frumosi!
Buchetul Simonei


Buchetul nasei


Buchetul domnisoarelor de onoare

Perinita de verighete

Aranjament masina


Aranjamentul din spatele mesei mirilor


Aranjament masa invitai


Paharele de sampanie

2 comentarii:

  1. Culori de toamna...foarte frumos!!!
    Imi place mult buchetul miresei si buchetul domnisoarei de onoare!!!!Superb tot....Enikö,te felicit inca o data!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc din suflet, Judy draga!!!Nu e doar meritul meu, dar o sa transmit mai departe.Intradevar si nunta aceasta a iesit foarte bine. Toata lumea a fost multumita si am avut o multumire sufleteasca foarte mare. Te pup Judy si iti multumesc inca odata!!!

    RăspundețiȘtergere