joi, 2 septembrie 2010

Silviu si Catalina, 28 august 2010

O nunta foarte frumoasa, care a avut loc in Sibiu (mirii locuiesc in Spania de multi ani), tot prieteni de-ai nostri. Si florile au iesit foarte frumoase. O sa postez fotografiile de la nunta cand vor fi gata, pana atunci va las sa va delectati cu pozele, pe care le-am facut noi. Sper sa va placa.
Buchet cununie


Perinita verighete


Buchet mireasa, buchet nasa

Buchet mireasa cu trandafiri avalanche, miniroze, fresia

Buchet nasa cu trandafiri avalanche, trandafiri cool water, santini yoko ono

Buchet domnisoare din miniroze, santini, gypso, alstroemeria

Aranjament masina

Aranjament masina

Aranjament masina

Aranjament cadou

Cos cununie

Cos cununie

Cos cununie

Cos cununie


Aranjament masa invitati




Aranjament prezidiu



Aranjament stalpisori la intrare in sala


Aranjament tort


Buchet cununie civila

2 comentarii:

  1. Tare frumos....mai ales ultimul buchet!!!Pacat ca pe la noi nu au si nasele buchet!!Am avut doar floricica in piept si o bratara cu floricele naturale.Lui fiul mei i-am facut o pernita de verighete tare sic!!!
    Imi place nespus de mult ce faci tu(ma angajezi?? :-))!!!Te pup!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am vazut poza pe facebook, dar imi place bratara pe care ai avut-o. Acum daca asta e obiceiul pe la voi cu buchetul asta e, bine si asa. Multumesc ffff mult pentru aprecieri, si da te-as angaja azi cu drag, o mana de ajutor prinde foarte bine. O saptamana foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere